пʼятницю, 10 січня 2014 р.

Рефлексія до Модуля 7. Мій виступ на педраді.

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Створення прикладу учнівської роботи дала мені можливість ще раз переглянути Основні запитання, конкретизувати тематичні питання, над якими працюють учні , продемонструвати володіння навичками та знаннями, визначити, скільки часу необхідно для створення презентації, продемонструвати ефективне використання ІКТ. Для забезпечення досягнення учнями навчальних цілей була вибрана комп’ютерна презентація, у якій би учні не тільки використовували різноманітні мультимедійні елементи, будували таблиці та діаграми за результатами опитування, але і продемонстрували зв’язки із реальним життям з вибором майбутньої професії. Мій виступ на педраді Я вважаю, що навчання, побудоване на проектному підході, допомагає враховувати індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. Проекти вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів. Вони також допомагають учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків. У проектах від учнів вимагається приймати рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно виступати. Все це може викликати у них тривогу, особливо тоді, коли вони це роблять уперше.

Немає коментарів:

Дописати коментар